Första kvällen

Telefonen skärpte till sig, och jag kan nu nås på +86 132 6965 6229. Inte för att jag tycker att ni ska dra på er monstertelefonräkningar, men det kan eventuellt funka att sms:a.

Allt känns lite lugnare, och jag har pratat med Xuan om att träffas i helgen. Har inte sett henne sen tokdansen på Destination. Det var äckligt varmt då också, minns jag.

Och svaret på frågan Finns det ris i Kina? är uppenbarligen nej, åtminstone här på mitt hostel. De fyra finnarna försökte beställa stekt ris här i baren/restaurangen, men tji fick de.
 
Om jetlag vore något logiskt så borde det kännas som att det är eftermiddag nu (klockan bör vara strax efter ett i Sverige), men det känns snarare som att det är sent sent på kvällen. Kanske uppfattade jag aldrig riktigt natten som gick, utan är fortfarande kvar i gårdagskvällen, som pågått i en evighet? Ska försöka hålla mig vaken till nio åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0