fragment. (lycka)

En kinesisk kille med blonderad sleazerocker-frisyr är bland det mest bisarrt underhållande man kan få syn på.

En annan kinesisk kille ville bjuda alla på 10 yuan bar på sprit, och skålade gång på gång för the commonwealth of Australia, bad om ursäkt för hur full han var och snubblade iväg. Kom tillbaka igen, cheersssss! Commonwealth of Australia! I'm sorry.

Yuanxiaojie, lantern festival, det snöade och han talade om för mig att det är ett bra tecken, snö denna dag. Snö, snabbt grånande snö, ändå lyckosnö.

Ziyo har bytt namn till Free the birds, men låter ungefär lika som förut. Maomao är fortfarande galen bakom trummorna, Helen spelar uttråkad, Da Ming flinar lite för sig själv. Bristen på publik gjorde spelningen lite seg. Bäst var nästan sista låten under vilken Helen vrålade och började välta omkull allting på scenen, inklusive stackars Da Ming.
_ _ _

Och här har jag någon annans lägenhetsnycklar i fickan, en bok med denna någons bilder och ord. Känner något jag inte känt på väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Commonwealth of Australia?? Det brukar jag också skåla för...

2010-03-01 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0