Allt det fina

Sms:
"Plötsligt saknar jag dig väldigt mycket."
Plötsligt känner jag mig mycket lycklig.

Lonely China Day-spelningen var just så vacker som jag hoppats på; tungt elektronisk men ändå skört flämtande. De och Re-Tros delar nu förstaplatsen som bästa Beijingband. Re-Tros spelar den tredje april, men då är jag tyvärr (och inte tyvärr) i Hong Kong. Köpte tågbiljett alldeles nyss.

Om en stund ska jag gå till Excuse Coffee och förbereda helgens lektioner. Jag får aldrig något gjort här hemma, så länge det finns en dator med internet. Lika bra att placera sig någonstans utom räckhåll för Facebook och diverse bloggar. Och tack vare att jag fick adoptera Stefans kaffekort har jag nu en gratis kopp kaffe som väntar på Excuse. 

Acts of man är den här veckans låt också, kanske hela månadens, hela vårens.

Köpte en kamera i förrgår, också. Bilder kommer snart; här på bloggen, eller på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0