Tisdag 12:03

Mandariner, yoghurt och pu'er-te till frukost, eller kanske snarare lunch.

I natt drömde jag att Vicky dök upp och träffade mig, Sören och Laura. Det kändes konstigt och svårt, jag ville liksom anklaga henne, men kunde inte, jag var ju ändå glad att hon dök upp. Men det är något väldigt märkligt med hur hon ignorerat oss ända sedan vi lämnade Beijing i juli. Vi var ju kompisar, vi bodde ju ihop, och nu svarar hon inte ens på mina mail, och inte på Sörens eller Lauras mail heller. Nu är det hennes tur att försöka, om hon alls vill veta av oss.

Couchsurfaren från Nanjing visade sig vara ett riktigt stolpskott, så jag jobbar på att slingra mig från att behöva träffa honom mer. Och faktiskt ville Vivi ses och prata om ett jobb i eftermiddag, dubbelt tack för det!

Dags att tvätta. Mamma, visst måste man handtvätta Gudrun-tröjan?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det måste man. Ylle går utmärkt att handtvätta med diskmedel, om man så vill. Det kan vara smart att krama ur den i en frottéhandduk, så att den torkar lite fortare.

2010-01-26 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0