Beijing revisited

Jag är framme och det känns ännu bättre än jag föreställt mig. Solsken, isvindar, risnudlar och många telefonsamtal idag. Några trodde att jag var kines. Xiaojing-uttal is teh shit.

Imorgon ska jag träffa Vivi, kolla på fler rum. Kanske glida förbi lamatemplet och tända lite rökelse också, jag är ju alldeles i närheten nu.

Kollar cityweekend.cn och konstaterar att det händer för mycket bra saker. Allt krockar, Ziyo och Perdel på lördag, ungefär hundra olika grejer på fredag, och nästa helg likadant. Bara bra grejer, överallt och hela tiden.

Och jag dricker varm cola med ingefära och de spelar I'm yours här på caféet, som en skön krock mellan vinter och sommar.

Kommentarer
Postat av: Majkiz

härligt:) hoppas du har super roligt! och att de inte är 30 grader kallt.

2010-01-12 @ 18:32:47
Postat av: Anonym

Gött det låter!

Ifall du inte kan facebooka på ett tag så tänkte jag bjuda på mitt favoritmusikerskämt:



Skivproducent till studiomusiker: "Det lät litet dovt, kan du spela en oktav högre?" Musikern gör det och producenten säger "Nej, nu lät det lite skrikigt - kan du prova att spela bara en halv oktav högre?"

2010-01-12 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0