Freitag

Det var en fantastisch fredag.
Jag, Soren, Laura och Vicky testade en ny koreansk restaurang, lite dyr men mycket prisvard.
Vi kopte ol pa Youke som vi smugglade in pa karaoken.
Det var en av de roligaste karaoke-kvallarna nagonsin, vi passade pa att sjunga allt det dar vi vanligtvis inte vagar sjunga.
Jag hogg till med Anarchy in the UK. Laura sjong en massa Ray Charles.
Vi dansade som idioter och vralsjong lungorna ur oss.
Jag sjong tre latar pa kinesiska (ivrigt lyssnande pa nya latar pa baidu.com har haft verkan).
Vi avslutade av nagon anledning med den supersmoriga Love lifts us up where we belong.
Det lat fruktansvart illa, men det var vackert anda, pa sitt vis.
Jag alskar mina tyskar.
Sedan Charlie's Bar och ol och Whiskey Sour och krama Martin och Shane och kara sota Chiara.
Sprakgeniet Florian blandade tillfalligt ihop sina sprak och vralade TERVE! nar han sag mig.
Terve, sa jag tillbaka.
Sedan gick vi till Le Bang och dansade som idioter ytterligare en stund.
Satin var dar och var snygg.
Alla var dar, utom Ying.
Jag forvanade mig sjalv genom att hanga med till Corner Jazz Bar, som ar alla Qingdaopartykvallars andstation.
Och det ar ett javla stalle, egentligen.
Framat halv tre hade jag fatt nog och hade huvudvark, jag och Satin tog en taxi hem.
Somnade glad, med karaoketrotta stamband och danstrotta ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0