Lat oss skrika axelklaffar med ö

Varen angrade sig plotsligt, fann sig bortjagad av ett tjurigt marsregn och de manga plusgraderna orkade inte riktigt kampa emot den sista slangen av vinter. Koreanerna drar for gardinerna fast molnen fullkomligt doljer alla eventuella solstralar som eventuellt skulle kunna gora dem det minsta solbranda. Fryser pa natterna, drar pa mig en kofta till och suckar lite. Tar en kopp kaffe och laser lite Hart Crane. Snart blir det var, snart.

Bara i Kina skulle en hipsterkille pa drygt tjugo med kavaj och snedlugg ha La Isla Bonita som ringsignal pa mobilen.

Veckans lat ar Stockings med Suzanne Vega.
Veckans jedi Qui-Gon Jinn, efter att jag och Bern nastan fick psykbryt over att vi inte kom pa vad den andra snubben i forsta filmen heter, han som inte ar Obi-wan Kenobi, han som har typ ett koreanskt namn. Qui-Gon Jinn heter han. Skall jeg aldrig glemme!

Nagot forsvann precis. Nagot ar over nu, over for evigt, forhoppningsvis. Det kanns lite tomt, men lattande.

Hittade en av mina bild-dvd:er fran i hostas, vilken bland annat inneholl bilder fran var inflyttningsfest. La aldrig upp dem pa bilddagboken, och hade darfor sa smatt glomt bort dem. Slogs av hur fantastiskt rolig hosten var, och vilka fantastiskt galna, sota manniskor jag har omkring mig. Vilket liv jag lever. Det gor lite ont att jag och Vicky snart betalar var allra sista tremanaders-hyra.

Veckans man ar Jan Stenmark. Jag sager bara: öxölklöfför!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jan Stenmark är 52-veckors-mannen!

2009-03-24 @ 21:30:15
Postat av: Anonym

Inte nog med att vi alltid verkar vara förkylda samtidigt trots att vi omöjligt kan ha smittat varandra, men vädret här har också gått från solig vår till vintekallt precis nu. Och jag får psykbryt på Qui-Gon med jämna mellanrum, det är som hans namn är täckt i teflon och glider av hjärnan vad man än gör. Jag är nyfiken på försvinnandet, berätta gärna.



Jag och Ashi vill hälsa på dig i sommar.

2009-03-24 @ 22:02:41
Postat av: Sanna

Inte nog med att vi alltid verkar vara förkylda samtidigt trots att vi omöjligt kan ha smittat varandra, men vädret här har också gått från solig vår till vintekallt precis nu. Och jag får psykbryt på Qui-Gon med jämna mellanrum, det är som hans namn är täckt i teflon och glider av hjärnan vad man än gör. Jag är nyfiken på försvinnandet, berätta gärna.



Jag och Ashi vill hälsa på dig i sommar.

2009-03-24 @ 22:05:09
Postat av: Sanna

Det där var ju snyggt. Datorjävel.

2009-03-25 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0