Idag

...inser jag att jag pluggar ett sprak dar ordet for demens bokstavligen skulle kunna oversattas till "dumhetssyndrom" (痴呆症). Sympatiskt.
...lyssnar jag pa Jamie T och far raden and bought this cracked out piece of shit called "the bass-guitar"! pa hjarnan
...kanner jag mig lite ensam tills Satin sms:ar och fragar hur det ar med mig
...fnissar jag at tv-serien Guldbrollop i vilken det nygifta paret pa femtiotalet borjar grala och valdigt snart tar till med saker som "ar inte det kapitalisttankande, kanske?!" och  "kallar du mig ett hogerelement?!"
...fick jag ringa och fora ett fejkat samtal med Soren, som traffade en kinesisk couchsurfare och ville bli raddad ur situationen. Jag bad honom komma och fixa min icke-existerande dator. Han blev sa glad over hjalpen att han bjod pa chokladpraliner.
...inser jag att jag missat tva hela kapitel i horforstaelseboken. Synd och skam med tanke pa att det ar de enda lektionerna som faktiskt ger nagot, och med tanke pa att larare Sun far en att skratta minst 15 ganger per lektion.
...ar det 28 grader varmt och jag borjar naaastan bli solbrand pa armarna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Kallar du mig ett högerelement?!" Måste vara det bästa citatet jag har hört.

2009-06-12 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0