Sylvester

Forst middag med drygt tjugo andra glada mannsikor: ratter av alla de slag (inklusive mantou som sag ut som sma grisar), ol sa att det rackte och blev over, alla pa superhumor. Nar vi val lamnade restaurangen hade alla kineser gatt for lange sen, kanske skramdes de ivag av vart tjoande och fotograferande.

Det tog en stund innan alla virrat sig fram till var lagenhet, men nar de val gjorde det blev det fest javlar anamma. Det hela blev lite mycket, kan man saga. Lite mycket ol, lite mycket stimm, lite mycket folk, lite mycket allt. Men det var trevligt. En av mina tofflor forsvann, och min kamera gick halvsonder (elande), men lagenheten sag helt okej ut nar vi vaknade. Det var en schysst fest, med festfina polacker, trevliga tyskar, lite forskrackta kineser, en skogstokig korean som visade mig runt i lagenheten och havdade att det var hans, flummiga italienare, skumma britter, en australiensare som pratar jatteful australiensiska, annat lost folk. Kom i sang sisadar halv fem. Mar som jag fortjanar idag.

2008 var ett viktigt och markligt och omvalvande ar. Som tre ar egentligen: ett Beijing-ar, ett Mockfjards-ar och ett Qingdao-ar. Kan omojligt saga vilken del som varit bast. Allt som allt var det ett bra ar, da jag gjorde en massa saker jag aldrig gjort forut, och traffade en massa nya manniskor och vagade gora en massa laskiga saker.

Gott nytt ar allihop! 2009 ska bli annu battre an 2008.

For ovrigt kan man spana in vart universitets supercheezy reklam-video:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=107851310157
(Ja, jag vet att jag ser lite uttrakad ut, skolan ar inte alltid jatterolig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0