Sista stoppet

Tigersprangsklyftan var helt otrolig. Vi gick ca 1,5 mil forsta dagen och overnattade pa ett guesthouse med vansinnigt vacker utsikt. Dagen darpa gick vi runt en mil, och tog sedan buss tillbaka till Lijiang. Jag vet inte vad jag ska saga egentligen, jag later bilderna som jag ska lagga upp pa bilddagboken om nagra dagar tala for sig sjalva.

Nu ar jag i Kunming, efter en langtrakig 9-timmars bussfard. Spelade Music Quiz och Harpan pa iPoden halva vagen. Kunming ar, liksom Shanghai, battre andra gangen. Det finns inte sa mycket att gora har som turist, men det ar en skon stad att glida runt i. Jag bor Cloudland igen, hanger runt med en Bruce fran Brisbane vid namn Michael. Funderade lite pa att aka tag hem i etapper, se en stad eller tva pa vagen. Men nu ar jag forkyld, borjar kanna mig febrig, sa jag flyger helt sonika till Qingdao imorgon. Jag vill hem till min sang nu. Landa i en vecka innan skolan och allvaret (?) drar igang igen.

Saknar Nicola, marker jag. Det blir barbecue pa Fat guy place sa fort tillfalle ges.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0