Hemma

Tillbaka i Qingdao. Det regnar och blaser, det ar vinterjackan pa igen. Men det ar tontigt att gnalla pa vadret. Lat oss helt enkelt saga att jag uppskattade varmen och solen i Yunnan en aning mer an detta.

USB-minnen overlever uppenbarligen en 40-minutersvanda i en tvattmaskin. Bra det, sa att jag kan sitta har pa internetcafeet och poppa kinesmusik som forut. Sun Yanzi ar stjarnan hela dan. Ska nog starta facebookgruppen "Vi som dricker ol och lyssnar pa kinesisk mespop" anda, jag vet att bade Per och Stefan innerst inne vill vara med i den.

Har borjat lagga upp bilder, men det kommer att ta en stund. Nu ska jag snart ga hem till kara lagenheten och lagga mig. Ar trott, matt och belaten efter efterlangtad barbecue pa fat guy place med en lika efterlangtad Nicola. Imorgon gar jag till skolan och bekraftar att jag vill plugga en termin till, sen ska jag till postkontoret och se om det ar mitt paket som kommit, eller om det ar Vickys (som skickades i december, tyska posten verkar helt inkompetent). Det blir en lat vecka.

Veckans lat visade sig vara Tobacco Road med Jefferson Airplane. Bra skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du plugga vidare där igen`? men du kommer väl hem en sväng i sommar? vi måste ju ha sekt-träff

2009-02-24 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0