Dravel

Lordag i Qingdao. Jag har fastnat i Vickys dvd:er med fyra sasonger av "House", ar pa god vag att ploja en hel sasong pa drygt ett dygn. Fast alla avsnitt ar precis likadana. Trots bristen pa personliga intriger som i "Grey's anatomy". Men kanske pa grund av det oandligt charmiga i nagon sa totalt ocharmig som Greg House, med kapp och snyggskagg och allmant drygjavlig attityd.

Igar livespelning med den fantastiske Li Zhi, pa den tills igar outforskade baren Ziyou Guba. Grymt stalle, grym spelning, grymma utsikter att fa sig lite livemusik till livs under den kommande terminen. Gott. Kvallen fortsatte pa Le Bang, kara gamla idiotiska Le Bang som kandes som i september med en massa nya manniskor som annu inte trottnat pa stallet. Ying var dar och var snyggast pa bygget. Ikvall drar jag till Q-bar enbart for att se henne dansa. Hon vikarierar for en av sina kompisar den har veckan. Vid strippstangen. Fast med klader.

Jag ar glad att jag inte ar hemma, sa jag slipper hora tjatet om forestaende kronprinsessbrollop. Troligen hinner jag fly utomlands igen tills sjalva brollopet. Orka, sager jag bara. Orka kungahus.

Tur att jag ar hungrig, annars hade jag blivit fast pa internetcafeet hela kvallen. Nu leta mat i Hongkong Garden. Koreanskt ar en lagoddsare.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag och Tuja tillbringade hösten med att nonstop nörda på House. Efter att vi tittade på det här: http://www.youtube.com/watch?v=LcQsD0HU0SY blev det ännu roligare.

2009-02-28 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0