/

Har slutligen tagit mitt svinisvaccin idag. Satans ont i armen fick jag också.

Veckans låtar är

And when I die med Blood, Sweat & Tears
Portland, Oregon med Loretta Lynn och Jack White
Tian mimi med Teresa Teng
Dirty dancing med Frida Hyvönen

Och Must be Santa med Bob Dylan. I alla fall videon.

Jag undrar för övrigt om Liljevalchs faktiskt är förvånade över att nästan alla tillfrågade poeter tackade nej till att skriva kärleksdikter till kronprinsessbröllopet. Det var väl alldeles självklart?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Baconfebersprutan var verkligen vansinnigt otrevlig. Själv hade jag feber och en handikappad arm i två dagar.



Att skriva kärleksdikter till bröllopet skulle väl innebära döden föe ens karriär...

2009-12-11 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0