Ey, commandante!

Just nu skrattar jag at att allas var kare ecuadorian Fernando alltid kallar alla tyskar for "commandante", och gor Hitlermustasch med tva fingrar under nasan. Vilken javla stjarna han ar, Fernando.

Och sa grater jag en skvatt over att Blondinbella tydligen ska ta en paus i sitt bloggande. Vilken tragedi.

Dagens horforstaelselektion sparade ur i stora matchmaking-timmen. Li Daiguang ar tydligen bara 17 ar. Lilla gubben! Han sag mycket generad ut nar var larare gav honom en kram. Alex blev en aning fornarmad nar koreanskorna klappade i handerna at att han var singel (sedan han sagt att han nyss gjort slut med sin flickvan och var ganska ledsen). Efter midterm-proven ska vi ut och festa med klassen, det ska jakligt roligt.


Idag ska jag gora nat vettigt. Tror jag. Vet bara inte vad annu. Inte bara plugga och dricka snabbkaffe.


Kommentarer
Postat av: mamma

Blondinbella var gubevars med i en fråga på Nutidsorienteringen förra veckan, i gott sällskap med Bram Stoker, uigurer och jag vet inte allt.

2008-10-13 @ 12:49:39
Postat av: Sanna

Vilken sorg att bli av med blondinbella! Rent läskigt. På tal om nutisaorienteringen så var den läskigt enkel.

2008-10-15 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0