Jag avskyr att man alltid maste skriva rubriker overallt

jag är inknuten i molnen
efter ännu en kväll
av möjligheter som jag sparkat undan

jag satt i en halvtimme
på en iskall trappsten utanför ett apotek
med gallren nedfällda för natten
och allting var möjligt
men jag gjorde inget
alls

* * *

Orkade inte riktigt LPG igar, akte hem halv tolv. Idag ar det kaffe, Donovan och en kinesisk fjortistidning med rorig layout. Har atit lunch med Xiaoyan och har inga planer for resten av dagen. Imorgon hamtar jag och Vicky nyckeln till lagenheten, men vi vet inte riktigt hur vi ska krangla oss ut ur studenthuset i fortid. Forbannade kinesbyrakrati. Men vi har en lagenhet. En egen lagenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0