Reklam

Idag har jag forsokt forklara fenomenet Ipren-mannen pa kinesiska. Det gick sadar. "Eh, alltsa, det ar en valdigt liten man som ser ganska speciell ut, och sa har han klader som ser ut som en tablett. Och sa spelar han gitarr, och sjunger en sang. Och alla kan sangen han sjunger, alla gick omkring och sjong den for typ sju ar sen." Mina koreanska klasskompisar tittade tveksamt pa mig. Jag vet inte om jag gor sa himla bra reklam for Sverige.

Ikvall ska jag eventuellt trotsa det sunda fornuftet och dra till Q-bar. Eventuellt. Som Martin sa, "50-50. So... 80-20." Men forst ska jag ta ut The Quiz pa gitarr. Och dricka riktigt starkt kaffe. Det kan jag behova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0