Chello Saferide

Idag har jag druckit kaffe med Pasha. Forsokte forklara varfor Norge ar Sveriges lillebror, och vad knackebrod ar for nanting. Jag vet inte om jag faktiskt fick fram mina budskap. Pashas senaste riktiga jobb var nagon form av bankjobb. I Afghanistan. ("The salary is good, I mean, no one wants to go to Afghanistan!") Sanslos manniska.

Och jag ar kar kar kar i Annika Norlin. Har agnat de senaste dagarna at frossande i bade Hello Saferide och Sakert! Och sa youtubar jag lite har pa kvallskvisten, och vad hittar jag om inte nya (kanske inte sa nya, jag vet inte, jag hanger ju inte med helt har pa andra sidan jorden) Hello Saferide-singeln, och den heter Anna. Annika, vill du gifta dig med mig?

Shanghai om nagra veckor. Beijing om ytterligare nagra. Harbin i januari. Orka vara stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0