Sticka till skogs

Tillbaka till verkligheten och jobbet, i den mån det är verkligare än en myshelg i Linköping. Det var en bra helg, hur bra som helst. Så skönt att bara dissa resten av världen och prata, vina och dansa med människor man tycker om. Ashi och Sanna är sötast och bäst.

Tänkte lägga mig vid anständig tid igår kväll. Men sen ringde telefonen, och det blev till att prata i 3,5 timme. En del som reddes ut, så att jag känner mig mycket lugnare nu. Och så bara prat, spekulationer, grubblerier, så där som det alltid är och så som det ska vara. Fina människa.

Följer med mamma upp till Bastberget om en stund. Resten av familjen är där, och jag har längtat dit sen i våras. Tar med mig Wolf Totem, sätter mig vid elden och bara är stilla. Och så kokkaffe, solnedgång och lukten av skog. Kastar mig hem igen och jobbar imorgon förmiddag, sen kanske jag åker upp igen. Behöver andas ordentligt.

Under tiden kan ni ju lyssna på The Tallest Man On Earth. Han är bäst i hela världen just nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack detsamma Anna.

2008-07-10 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0