Lkpg revisited

Nattrapport från Linköping. Jag är förkyld som ett as, och det har inte blivit bättre av de två senaste kvällarnas vindrickande och dumdansande.  Ashi har försvunnit ut på promenad, hon behövde vädra huvudet. Sanna sitter bakom mig och ser lurig ut. Igår hade vi dragking-afton. Kanske lägger upp en bild eller två på detta äventyr lite senare. Har insett att jag nog alltid borde ha mustasch och polisonger. Ronny Hallpers har kommit för att stanna. Morgans solglasögon ftw!
Idag gick vi på utflykt till Lambohovs centrum efter att vi haft sagostund med Blondin-Bellas blogg och slutligen klivit upp ur sängen (framåt tre ungefär). Vi köpte pizza och chips. Sen gick vi hem och åt pizza och chips, och kollade på "The merchant of Venice". Jeremy Irons har blivit jävligt stilig på äldre dar. Senare lyckades jag spilla rödvin på mina vita byxor. Så jävla typiskt mig. Och så mer dumdans, till Sannas Bonanostalgi-skiva. Fuck yeah.

Imorgon åker jag hem, tyvärr. Ska jobba på måndag, om jag lyckas bli lite friskare.
Cohen var jättebra. Och söt, riktigt söt. Skriver mer om det senare.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Anna min sköna, jag tycker du borde skippa kommunistdiktaturen och flyttat hem till oss i Linköping i höst. Då kunde Gertrud, Titania, Gabriel, Boris-Sankte Per, Margot II och Cornelia träffas och trivas hela tiden.

2008-07-06 @ 20:46:06
Postat av: Ashi

Ja snälla! fast vi får ju inte glömma Gertruds, Titanias, Gabriels, Boris-Sankte-Pers(fnizz), Margots och Cornelias kollektivplaner:) en vacker dag så slår våra drömmar in!(för att inte tala om Pers)

2008-07-06 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0