Femdagarssemester

Inom en halvtimme bör kamrat Kristiansen vara här med sina fina (mycket fina) bil. Sen drar vi alltså till Bingsjö för den här månadens dos av fiolgnissel och dansbanor. Åker hem med Anna-Kajsa nån gång framåt natten.

Imorgon 6:44 går mitt tåg från Borlänge. Fy fan. Ska träffa Linda en liten liten stund på stationen i Göteborg, i väntan på tåget till Helsingborg. Sen blir det att kolla på S:t Cohen i egen hög person. Karln är 74 år gammal, kollade jag nyss upp. Ägnade rätt många timmar igår kväll åt att lyssna igenom hans skivor. Om jag bara fick ta med en skiva till en öde ö skulle det nog bli Songs of love and hate. Jag förlåter aldrig mig själv för att jag förstörde pappas vinylexemplar av den.

Hemma i Mockfjärd igen på söndag kväll, jag råkade lova att jag kunde hoppa in och jobba på måndag morgon. Återkommer då med recension av Cohen och rapport från helgen med Ashi och Sanna. Efter allt Ashi pratat om på sistone kan det nog bli en mycket intressant helg. Hah.

Frid och Freud!


Kommentarer
Postat av: Hall(v)perisk beundrarinna

Ja efter vad du har typ "lovat" att göra bör det bli mer än intressant:) Funderade på att skicka S.Grönsvall ett sms om att jag och Sanna minsann inte behöver några teleobjektiv här inte...Hah!!

2008-07-02 @ 23:03:49
Postat av: Hall(v)persisk beundrarinna

Ja efter vad du har typ "lovat" att göra bör det bli mer än intressant:) Funderade på att skicka S.Grönsvall ett sms om att jag och Sanna minsann inte behöver några teleobjektiv här inte...Hah!!

2008-07-02 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0